.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو گلر پرسپوليسی به استقلال می آيند؟

نگاهي به اين ليست نشان مي‌دهد كار قلعه‌نويي براي انتخاب جانشين رحمتي چندان كار راحتي نيست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از بانک ورزش، طي روزهاي اخير گمانه‌زني زيادي در خصوص جانشين رحمتي در استقلال شده و نداشتن دروازه بان، به معضل تيم محبوب پايتخت تبديل شده است. به گزارش بانك ورزش، در بين گلرهايي كه اسم‌شان براي جانشيني رحمتي به ميان آمده تنها وحيد طالب‌لو استقلالي است و مابقي سپاهاني و پرسپوليسي هستند. از سوي ديگر محسن فروزان كه با تراكتورسازي قرارداد دارد نيز مورد توجه قلعه‌نويي قرار گرفته اما بعيد است تيم تبريزي رضايت او را براي رقيب تهراني صادر كند.
از حقيقي، رحمان احمدي و آودوكيچ هم به عنوان گزينه هاي پيوستن به استقلال نام برده شده و امروز دو گزينه جديد به جمع مدعيان پوشيدن پيراهن استقلال اضافه شده‌اند. نيلسون، گلر اول و رضا محمدي، دروازه بان ذخيره پرسپوليس كه قلعه‌نويي شناخت خوبي نسبت به او دارد، گزينه هاي جديد هستند.
نگاهي به اين ليست نشان مي‌دهد كار قلعه‌نويي براي انتخاب جانشين رحمتي چندان كار راحتي نيست. حقيقي از آنجايي‌كه او را پسر پرسپوليس مي‌خوانند بعيد است به استقلال بپيوندد و محبوبيتش را به خطر بيندازد، رحمان احمدي مذاكرات را به بعد از جام جهاني موكول كرده و اتفاقا جواد نكونام به او پيشنهاد پيوستن به استقلال را هم داده است اما با سپاهان قرارداد دارد و استقلالي‌ها بايد براي جذب او با سپاهان مذاكره كنند. آودوكيچ اما گزينه خارجي است و عملكرد خوبش در جام باشگاه‌هاي آسيا با پرسپوليس، محبوبيت خاصي براي او ايجاد كرده است. اين دروازه بان همراه بوسني به جام جهاني رفته و ذخيره بگوويچ است. رضا محمدي نيز با پرسپوليس قرارداد دارد اما بدش نمي‌آيد از اين تيم جدا شود. او با توجه به اينكه در پرسپوليس به يك ذخيره تبديل شده، دوست دارد به تيم‌هاي ديگر بپيوندد اما براي اين كار بايد طلبش را ببخشد و رضايتنامه بگيرد. بايد ديد او راضي به اين كار مي‌شود يا خير. بايد به اين نكته توجه داشت كه محمدي در جام باشگاه‌هاي آسيا با سپاهان عملكرد خوبي داشت و پس از پيوستن به پرسپوليس ناگهان توسط دايي نيمكت نشين شد. امير قلعه‌نويي از زمان حضورش در سپاهان شناخت خوبي نسبت به او دارد. نام نيلسون هم در حالي مطرح شده كه او با پرسپوليس قرارداد دارد و اگر هم قرارداد نداشت با توجه به محبوبيتش روي سكوهاي سرخ، بعيد بود به استقلال بپيوندد.
با اين حساب اگر سپاهاني‌ها رضايت‌نامه‌ رحمان احمدي را صادر كنند، فصل بعد شاهد حضور او در استقلال خواهيم بود وگرنه دو گلر پرسپوليسي يعني آودوكيچ و رضا محمدي در استقلال حضور خواهند يافت.
البته باز هم بايد منتظر گذشت زمان بود و ديد فعل و انفعالات در فصل نقل و انتقالات فوتبال ايران به چه سمتي خواهد رفت. شايد در نهايت فردي جايگزين رحمتي شود كه هيچكس فكرش را هم نمي‌كرد و بين گزينه‌هاي ياد شده هم نبود. بالاخره فوتبال ايران است و هزار اتفاق خارج از تصوري كه در آن رخ مي‌دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.